Máte nad 18 rokov?

Pre prístup na našu stránku prosím potvrďte svoj vek.

Všeobecné obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky /VOP/

Predávajúci  a prevádzkovateľ internetového obchodu je:

Kvalitné víno s.r.o., Brnianska 2342/152, 911 05 Trenčín  IČO 53497767  DIČ 2121407662

/ďalej v texte  len predávajúci/

  1. Základné ustanovenia

1.1 Nasledujúce podmienky sa vzťahujú na všetky objednávky, ktoré s nami ako predávajúcim uzatvárate prostredníctvom webovej stránky www.kvalitnevino.sk

Obchodné podmienky kupujúceho  nás nezaväzujú, pokiaľ nie je vopred písomne dohodnuté inak.

  1. Kupujúci – registrácia

2.1 Podmienkou nakupovania v internetovom obchode www.kvalitnevino.sk  je registrácia kupujúceho.
Identifikácia kupujúceho prebieha prostredníctvom registračného formulára, v ktorom je kupujúci povinný vyplniť  údaje, ktoré od neho systém vyžaduje.

  1. Objednávanie tovaru

3.1 Objednávka vzniká objednaním tovaru v internetovom obchode, vyplnením objednávkového formulára v online procese
a jej zaplatením na účet Kvalitné víno s.r.o.  podľa inštrukcií (platba kartou a platba bankovým prevodom.)

3.2 Ponuky predávajúceho sú nezáväzné. Chyby sú vyhradené a v prípade objednávky musia byť  vyrovnané. /vrátenie preplatku alebo doúčtovanie nedoplatku/

3.3 Objednávka tovaru kupujúcim po odoslaní  je záväzná.

       3.4 Odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil a súhlasí s týmito Obchodnými podmienkami

3.5 Odoslaním objednávky  kupujúci  potvrdzuje, že dosiahol zákonom stanovený vek. Pre Slovensko momentálne platí dovŕšenie  18 rokov.

3.6 Ak tovar objednaný kupujúcim nie je skladom k dispozícii, predávajúci si vyhradzuje právo neposkytnúť službu alebo ju poskytnúť s oneskorením.
Predávajúci  informuje zákazníka čo najskôr o nedostupnosti.

Predávajúci je oprávnený vykonávať čiastočné dodávky. Dodatočné náklady na dopravu vznikajú iba na základe výslovného súhlasu.

3.7 Ak objednávka nebude uhradená do 7 dní, objednávka sa pokladá za zrušenú.
Kupujúci bude o skutočnosti oboznámený e-mailom alebo telefonicky na uvedené číslo .

  1. Platobné podmienky

4.1 Všetky ceny tovarov sú konečné ceny pre zákazníka
Predávajúci nie je platca DPH

4.2 Kupujúci môže na úhradu objednávky použiť niektorú z priamych elektronických platieb, ktoré sú dostupné po vytvorení objednávky.
Možno platiť aj prevodom internet bankingom na účet Kvalitné víno s.r.o.

4.3 V každej zásielke je priložená faktúra – daňový doklad, ktorá zároveň slúži ako dodací a záručný list.
Ak doklad chýba, prosíme informuje nás čo najskôr telefonicky alebo na e-mailovú adresu.

4.4 Úhradou faktúry sa rozumie moment pripísania úhrady na účet dodávateľa na ktorý mala byť úhrada poukázaná.

  1. Dodacie podmienky a náklady na dodanie tovaru

5.1 Predávajúci sa zaväzuje dodať objednaný tovar zákazníkovi čo najskôr, expedícia nasleduje po prijatí úhrady na účet predávajúceho.
Expedícia tovaru je približne do 3 pracovných dní po zaplatení na účet .

5.2 Predávajúci sa zaväzuje dodať tovar zákazníkovi na adresu, ktorú zákazník uvedie v systéme ako miesto doručenia.

5.3 Doprava bude zabezpečená špedičnou spoločnosťou, ktorú vyberá predávajúci. V súčasnosti DPD Wine Logistic, ktorá sa špecializuje na prevoz vína.

          Cena za dopravu a balné je na základe hmotnosti objednávky :

Do 10 kg hmotnosti  7 EUR  v rámci Slovenskej republiky.

Do 30 kg hmotnosti 10 EUR v rámci Slovenskej republiky.

V prípade objednávky  18 fliaš vína a viac je doprava zdarma.

5.4 Pri zjavnom poškodení zásielky je kupujúci povinný ju od doručovateľa nepreberať a bezodkladne informovať predávajúceho o tejto skutočnosti.
Predávajúci po oznámení neprevzatia zásielky kupujúcim zašle kupujúcemu na jeho žiadosť novú zásielku v zmysle pôvodnej objednávky.

5.5 Osobný odber zatiaľ  nie je možný.

  1. Ochrana maloletých

6.1 Odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že dosiahol zákonom požadovaný minimálny vek a že údaje týkajúce sa  mena a adresy kupujúceho sú správne.
Kupujúci je povinný zabezpečiť, aby tovar dostal iba kupujúci  alebo osoby, ktoré dosiahli zákonom požadované minimum.

6.2 Predávajúci ak to zákon vyžaduje poverí poskytovateľa logistických služieb povereného dodávkou, aby odovzdal zásielku iba osobám, ktoré dosiahli zákonom stanovený minimálny vek.
Pri preberaní v prípade pochybností je kupujúci povinný predložiť  preukaz totožnosti  na kontrolu veku.

6.3 Poskytovateľ logistických služieb  neodovzdá  objednávku mladistvej osobe a to ani v prípade, že  má  písomné splnomocnenie dospelou osobou.

  1. Vylúčenie zodpovednosti

7.1 Predávajúci  nezodpovedá za škody na predmete kúpy spôsobené prepravcom.

7.2 Predávajúci nezodpovedá za nedoručenie tovaru ak kupujúci uviedol nesprávnu adresu dodania, telefónne číslo

alebo sa v čase plánovaného dodania predmetu kúpy nezdržiaval na adrese, kam požadoval jeho dodanie.

  1.  Reklamácie

8.1 Kupujúci má právo podať reklamáciu ak obsah, kvalita, cena a úplnosť zásielky nezodpovedá potvrdenej objednávke.

8.2 Predávajúci prijíma reklamácie každý pracovný deň na e-mailovej adrese od 8.00 do 16.00 hodiny.

8.3 Pri víne môžu byť  uznané iba známe vady vína /korok a pod/

8.3 V prípade ak sa jedná o reklamáciu kvality predmetu kúpy, pričom od dodania predmetu kúpy kupujúcemu ubehlo viac ako 30 dní,
je kupujúci pre účely uznania reklamácie povinný preukázať vhodnosť uskladnenia predmetu kúpy, ktorý reklamuje.

8.4 Predávajúci  je povinný vybaviť reklamáciu najneskôr do 30 dní od začatia reklamačného konania a o výsledku reklamačného konania informovať kupujúceho a to buď emailom alebo telefonicky.
V prípade oprávnenej reklamácie predávajúci dodá kupujúcemu nový tovar, alebo vráti peniaze vo výške ceny podľa pôvodnej objednávky.

  1. Vrátenie tovaru

9.1 Ak kupujúci preukáže, že mu bol doručený nesprávny tovar alebo zakúpený tovar mu bol dodaný v zlej kvalite,
má nárok na bezplatnú výmenu tovaru, alebo vrátenie peňazí. Kupujúci znáša   náklady na vrátenie reklamovaného tovaru do kvalitnévino.sk.
Predávajúci v tomto prípade nevracia kupujúcemu cenu za prvú prepravu.

9.2 Aby ste predišli znehodnoteniu vína a prípadným reklamáciám, dodržujte prosím zásady správneho skladovania nafľaškovaného vína.
Fľaškové vína skladujeme v suchých, tmavých miestnostiach v stojanoch určených na ich skladovanie.
Tie umožňujú víno uložiť vodorovne, čo zaručuje, že korok, ktorým sú uzavreté, je stále vlhký a nevysychá.
Ak by sa tak stalo, mohol by sa do fľaše vzniknutými pórmi v korkovom uzávere dostať vzduch, ktorý najmä pri zmenách teplôt pôsobí nepriaznivo na akosť vína.
To sa samozrejme netýka fľašiek uzavretých umelými polyetylénovými zátkami, ktoré môžu zostať stáť.
Teplota v miestnosti by nemala kolísať a mala by byť stála. Víno skladujeme pri teplotách 10 – 15°C.
Pred expedíciou z nášho skladu k Vám je víno vizuálne prekontrolované na prípadné závady.

  1. Záručná doba
  • Na predávaný tovar sa vzťahuje záručná doba v zmysle platných zákonov, pokiaľ na obale predmetu kúpy nie je uvedené inak.
  1. Alternatívne riešenie sporov

11.1  Kupujúci /spotrebiteľ/ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu /e-mailom na info@kvalitné vino.sk/ ak nie je spokojný so spôsobom,
ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo
alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, kupujúci /spotrebiteľ/ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov
(ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z.
ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z.
Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.
Zoznam subjektov ARS je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk.

11.2  Kupujúci/ spotrebiteľ/ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.

11.3 Alternatívne riešenie sporov môže využiť len kupujúci /spotrebiteľ/ fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti,
zamestnania alebo povolania.
Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi kupujúcim /spotrebiteľom/ a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou.
Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 € s DPH.
Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 € s DPH.

  1. Záverečné ustanovenia
  • Vzťahy, ktoré nie sú upravené týmito obchodným podmienkami sa riadia príslušnými zákonmi platnými na území SR.
  • Zaplatením objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s obchodnými podmienkami predávajúceho, súhlasí s nimi a prijíma ich.
  • Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu obchodných podmienok, obsahu a cien tovaru.

Obchodné podmienky sú platné od 1.1.2021.

Informácie pre kupujúcich:
V prípade zmeny obchodných podmienok, sú platné obchodné podmienky, ktoré boli v platnosti k dátumu nákupu.

Orgán dozoru a dohľadu

Slovenská obchodná inšpekcia
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa a právny odbor
Hurbanova 59, 911 01 Trenčín

Odbor výkonu dozoru
tel. č. 032/640 01 09
fax č. 032/640 01 08

Nákupný košík
Návrat hore